Functionaliteiten die bij u passen

myneva is van nature gebruiksvriendelijk, flexibel en eenvoudig in gebruik, maar u kunt zelf bepalen welke functionaliteiten u gebruikt én ziet. Bekijk welke alvast voor u klaarstaan:

Flexibiliteit in de inrichting

U brengt in kaart welke informatie voor u belangrijk en wij passen uw omgeving daarop aan. De flexibiliteit van myneva wordt gewaarborgd door:

  • De juiste informatie en vragen tonen: de dashboards zijn opgebouwd uit blokjes die aan of uitgezet kunnen worden. Ook bepaalt u zelf welke velden u aan- of uitzet in de onderliggende formulieren. Zo ondersteunt myneva ECD uw werkproces volledig.
  • Aangepast op uw zorgmethodiek: uw zorgmethodiek bepaalt hoe uw cliëntdossiers worden opgebouwd en welke informatie getoond wordt.

Centraal dashboard voor de medewerker

Uw zorgverleners hoeven niet langer te zoeken: alle relevante informatie over afspraken, incidenten en verslagen zijn zichtbaar in één scherm.

  • Alle relevante informatie direct overzichtelijk: u begint uw dag in het dashboard waar u alle relevante verslagen en incidenten vindt. Ook kunt u links toevoegen naar bijvoorbeeld relevante zorgprotocollen, uw HR-planning, AFAS, Exact of RAET. Zo wordt myneva de spil voor uw zorgproces.
  • Incident? U bent direct op de hoogte: als een incident wordt gemeld, dan staat die in het dashboard van de betrokken medewerkers en leidinggevende. U kunt eveneens instellen dat ze vanuit myneva een e-mail krijgen. Zo kunnen ze incidenten direct vertalen naar acties.

De cliënt inzichtelijk met één scherm

In een cliëntprofiel staan alle gegevens die u waardevol en noodzakelijk acht voor uw zorgproces. Uiteraard kunt u weer zelf bepalen welke gegevens niet mogen ontbreken:

  • Alle gegevens, inclusief foto, in één scherm: alle informatie is terug te vinden in één overzicht. Hier vindt u bijvoorbeeld persoonsgegevens, Algemene Dagelijkse Levensbehoeften, medicijngebruik, risicosignaleringen, maar ook doelen, zorgplannen en rapportages.
  • Formulieren, maar dan digitaal: u stelt uw intakeformulieren binnen myneva samen en verstuurt deze digitaal naar de cliënt. Uw cliënt ontvangt een notificatie en e-mail dat het formulier klaarstaat en kan dat gelijk invullen binnen het cliëntportaal.

Een gebruiksvriendelijk cliëntportaal

Een cliëntportaal is onmisbaar. Daarom is het standaard beschikbaar in myneva:

  • Zelf bepalen hoeveel de cliënt registreert: u zet zelf functionaliteiten aan en uit op basis van de rol die de cliënt speelt in het verzamelen van data en het registreren over het zorgproces. Uiteraard kunt u de rechten van een cliëntrechten uitbreiden als wel inperken waar nodig.
  • Digitaal accorderen in het cliëntportaal: een zorgplan ondertekenen verloopt nu volledig via het cliëntportaal. Uw cliënt of de contactpersoon krijgt een mail zodra het plan klaarstaat en vanuit de mail kunnen ze direct inloggen in het portaal. Zo blijven uw cliëntgegevens binnen de beveiligde omgeving van myneva.

Overstappen is eenvoudig

We snappen dat u het benauwd krijgt van het idee dat u moet overstappen. Snappen mijn collega’s hoe het pakket werkt? Wie zet mijn data over? Of wat gebeurt er met de lopende processen? Geen zorgen, wij adviseren u graag.

  • Hulp bij migratie: we hebben tientallen door de jaren heen geholpen met hun migratie. Wij weten welke stappen gezet moeten worden, waar de valkuilen liggen en waar de kansen. We zetten een gedetailleerde route uit, zodat u de doelstellingen behaalt die u voor ogen had.
  • Scholing voor al uw medewerkers: iedereen, hoe digitaal vaardig ook, moet kunnen werken met myneva. Daarom komen wij uw medewerkers scholen. Als het is toegestaan, komen we langs. Anders doen we een online training. U heeft naderhand altijd toegang tot de instructies om de informatie er nog even op na te slaan.

Een AVG-proof ECD

Niets zo waardevol als uw cliëntgegevens. Dus voldoet u aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Met dit ECD legt u de basis, alhoewel u uiteraard ook uw processen moet hebben beschreven en hebben afgedicht met verwerkersovereenkomsten met ons en met andere leveranciers. Wij helpen u op weg met:

  • Autorisatie voor één gebruiker: het liefst houdt u data binnen de applicatie, maar soms wilt u ook informatie delen met bijvoorbeeld een huisarts of een specialist. Daarom bieden wij autorisatie voor één cliënt aan. Ze kunnen dan alle relevante gegevens binnen myneva bekijken. Wel zo veilig.
  • Digitaal accorderen: plannen uitprinten voor goedkeuring is niet meer van deze tijd. Het is onveilig en vergroot de kans op datalekken. Daarom bieden wij digitaal ondertekenen binnen het cliëntportaal. Als een plan klaarstaat ontvangen cliënten een mail met een link naar de omgeving. Daar kunnen ze het plan inzien en tekenen.

Standaard geïntegreerd met de backoffice

We bieden myneva standaard met het bronsysteem Care2Declare aan. Care2Declare is dé declaratieoplossing, waarmee u altijd volgens de laatste wet- en regelgeving kunt declareren en verantwoorden. Zo weet u zeker dat de geregistreerde zorg op tijd en correct bij de juiste financier wordt gedeclareerd en hoeft u zich geen zorgen te maken over uw liquiditeit.

Naar Care2Declare

Geïnteresseerd in myneva ECD?

Wilt u een demo of praten over uw specifieke uitdagingen? Neem contact op!