WERKEN BIJ TTS

TTS is een vernieuwende speler in de markt van software en dienstverlening op het gebied van registratie, verantwoording en declaratie voor de zorgsector.
Het TTS team is divers en levert gezamenlijk een inspanning die de complexiteit van wet en regelgeving in de zorg, eenvoudig maakt.

De markt waarin TTS zich begeeft, is volop in vernieuwing. Dit biedt mogelijkheden voor aanpakkers die een visie hebben of willen ontwikkelen op de zorg van morgen.

Onze vacatures:
Over de functie

Als trainee doorloop je de stappen binnen het door TTS opgestelde traineeshipprogramma. Hierdoor leer je onze organisatie en klanten goed kennen. Daarnaast doe je kennis op over de zorgregistratie- en verantwoordingsprocessen van zorgaanbieders. Het doel van het programma is dat je je ontwikkelt binnen een specifiek focusgebied en doorgroeit binnen één van de afdelingen van TTS.

Functie-eisen
  • HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Service- en resultaatgericht;
  • Communicatief sterk, vasthoudend en klantgericht;
  • Oplossingsgericht (pragmatisch);
  • Accuraat en analytisch sterk.
Wat bieden wij?
  • Een veelzijdige en uitdagende functie binnen een no-nonsense bedrijfscultuur met een collegiale en prettige werksfeer;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Het uitwisselen van kennis en ervaring staat centraal, evenals ruimte voor persoonlijke groei.
Word jij enthousiast van deze functie?

Wil je meer informatie over deze functie of wil je solliciteren? Neem dan contact op met Gerhard Veringa, Recruiter, via g.veringa@ttoserve.nl of 088-1157200. Bij een sollicitatie ontvangen we graag een persoonlijke motivatie en je curriculum vitae.

Over de functie

Als medewerker Servicedesk fungeer je als eerste aanspreekpunt voor klanten van TTS die vragen hebben over of problemen hebben met het gebruik van het elektronisch cliëntendossier ResidentWeb ECD. Je verricht operationele ondersteuning aan gebruikers, zodat vragen snel en correct worden beantwoord en de klanttevredenheid hoog is. Ten slotte verzorg je een juiste, tijdige en volledige verwerking van de service-administratie.

Kerntaken en verantwoordelijkheden

Eerstelijns ondersteuning:

  • Het aannemen en afhandelen van meldingen;
  • Het vaststellen van de aard en de oorzaak van de melding;
  • Het opstellen van een goede probleembeschrijving;
  • Het categoriseren en vaststellen van de prioriteit aan de hand van de richtlijnen;
  • Het doorzetten van meldingen naar de tweede lijn;
  • Het bewaken van de voortgang en het informeren van de klant over de status;
  • Het ondersteunen van collega’s bij het oplossen van klantvragen;
  • Het uitvoeren van acceptatietesten in de software voor uitlevering aan de klant.

Klantcommunicatie en relatiebeheer:

  • Het leveren van proactieve en klantvriendelijke ondersteuning;
  • Het informeren van klanten over wijzigingen in wet- en regelgeving;
  • Het signaleren van kansen bij klanten en het melden van deze kansen bij de klantcoördinator/sales;
  • Het communiceren met klanten over openstaande maatwerkaanvragen;
  • Het meedenken over het toepassen van nieuwe ontwikkelingen en oplossingen;
  • Het aandragen van verbeteringen in servicelevels en -processen.
Competenties, kennis en ervaring
  • Kennis van en ervaring met zorgprocessen, regelgeving en zorgadministratie;
  • Kennis van en ervaring met het werken met een ECD (bij voorkeur ResidentWeb ECD);
  • Kennis van en ervaring met het werken op een helpdesk (bij voorkeur in de zorg);
  • Praktische commerciële ervaring op het gebied van technische producten;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Beschikken over actuele kennis van de procedures van een Servicedesk;
  • Bijhouden van relevante vakontwikkelingen.
Wat bieden wij?
  • Een veelzijdige en uitdagende functie binnen een no-nonsense bedrijfscultuur met een collegiale en prettige werksfeer;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Het uitwisselen van kennis en ervaring staat centraal, evenals ruimte voor persoonlijke groei.
Word jij enthousiast van deze functie?

Wil je meer informatie over deze functie of wil je solliciteren? Neem dan contact op met Gerhard Veringa, Recruiter, via g.veringa@ttoserve.nl of 088-1157200. Bij een sollicitatie ontvangen we graag een persoonlijke motivatie en je curriculum vitae.

Alles wat wij doen staat in het teken van verbetering en innovatie. Ambieer jij ook een plek in onze organisatie, mail dan jouw CV met begeleidend schrijven naar:

Gerhard Veringa
Recruiter
T: 088-1157200
E: g.veringa@ttoserve.nl

Maak een vrijblijvende afspraak:


Of neem contact met ons op:

TTS Technology To Serve
Hanzelaan 328
8017 JP Zwolle

T: 088-1157200
E: info@ttoserve.nl